Prin utilizarea acestui website, sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Accesul si utilizarea site-ului sunt supuse urmatoarelor conditii de utilizare si tuturor legilor aplicabile.
Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos. In cazul clientilor persoane juridice, termenii si conditiile de mai jos vor tine loc de contract cu care ati fost de acord prin utilizarea acestui site.
Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostrii prin telefon sau prin e-mail.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor, integritatea continutului in momentul in care le primiti de la firma de curierat , in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Livrarea produselor comercializate de se efectueaza prin intermediul urmatoarelor metode:
Livrarea Produselor se realizeaza prin intermediul curierului, la adresa specificata in comanda.
Costurile pentru expedierea coletelor prin curier rapid sunt urmatoarele:
Timpul de livrare a produselor, daca sunt in stoc, este de 48 ore lucratoare depinzand de zonele unde trebuie trimise si de conditiile meteo.*
* Exceptii de livrare la termen pot face perioadele de Sarbatori (luna Decembrie), reduceri (Black Friday) si conditiile meteo nefavorabile. In aceste perioade termenul de livrare standard poate fi depasit.
Daca produsele dorite nu sunt in stoc, se vor livra in 60 zile lucratoare, de la primirea comenzii (daca acest produs mai este disponibil la furnizori, in caz contrar veti primi un mail de instiintare).
Comenzile primite pana la ora 15:00 (daca sunt in stoc), se vor procesa si trimite in aceeasi zi. Dupa aceasta ora, se vor trimite in ziua urmatoare.
Comenzile vor fi livrate in limita stocului disponibil si in ordinea comenzilor.
Livrarile se fac doar in zilele lucratoare de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00-17:00.
Plata produselor care urmeaza a fi livrate prin EASYBOX SAMEDAY / FANBOX se face online cu cardul in momentul plasarii comenzii sau ramburs la EASYBOX SAMEDAY / FANBOX (plata ramburs la pachetomat se poate efectua doar cu cardul, nu cash).
Cumparatorul va primi telefonic prin SMS si pe email un cod cu care isi poate prelua comanda din pachetomat.
Costul pentru livrarea la EASYBOX SAMEDAY / FANBOX este de 15 lei, iar comenzile cu o valoare mai mare de 300 lei beneficiaza de livrare gratuita.
Nu ne asumam intarzierile de livrare cauzate de firmele de curierat, calamitati, inundatii, accidente etc.
Nu ne asumam schimbarea modelului sau scoaterea lui din fabricatie de catre producator; in caz de precomanda se anuleaza comanda si daca s-a achitat in avans, se vor returna sumele achitate integral.
Lipsa unor produse, a certificatului de garantie, neconcordanta intre seriile aparatului si cea de pe certificatul de garantie, se pot reclama in maxim 24 de ore de la primirea produsului.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor, continutul lui in momentul in care le primiti, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Reclamatiile se fac doar pe mail la ldrecom25@gmail.com. In caz de probleme cu integritatea coletului va rugam sa atasati si poze.
Stocurile produselor si preturile acestora din magazinul online se actualizeaza periodic, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat.
Astfel, nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute.
Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv, si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternative echivalenta sau superioara la un cost similar.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri.
Valoarea maxima a obligatiilor magazinului fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de magazin de la acest client.